Recepció a la Paeria a l'AEM Teatre amb motiu del seu centenari..

L’alcalde Larrosa reconeix el llegat i l’aportació de l’AEM Teatre a la cultura lleidatana amb motiu del centenari de l’entitat

En la recepció que s’ha fet a la Paeria, l’alcalde ha destacat que “no és habitual que una entitat compleixi cent anys” i que aquesta tasca s’ha d’explicar a la ciutadania perquè la conegui

En la recepció que s’ha fet a la Paeria, l’alcalde ha destacat que “no és habitual que una entitat compleixi cent anys” i que aquesta tasca s’ha d’explicar a la ciutadania perquè la conegui

L’AEM Teatre celebra enguany el seu centenari i avui ho ha celebrat a la Paeria, en la recepció que ha presidit el paer en cap, Fèlix Larrosa, al Saló de Sessions. L’alcalde ha reconegut el llegat de l’entitat i ha agraït als seus integrants “el que heu fet, el que feu i el que fareu”. En aquest sentit, ha assegurat que s’ha d’explicar a la ciutadania que “no és habitual que una entitat compleixi cent anys”. Per això, ha estat rebuda a la Paeria, per reconèixer l’aportació a la cultura lleidatana, especialment vinculada a l’activitat teatral.

El president de l’AEM Teatre, Gerard Cabero, ha afirmat que és important es tingui present l’entitat pel que ha significat per al moviment cultural de la ciutat i “que no s’oblidi d’ell”. El president ha comentat que s’ha iniciat la celebració d’aquest centenari i que encara s’estan preparant accions per compartir amb la ciutadania aquesta efemèride.

La tinent d’alcalde Carme Valls i de la regidora de Cultura, Pilar Bosch, han assistit també a l’acte, que ha comptat amb la presència de diversos membres de l’entitat.