Data de publicació: 26/12/2014
Un any més, l’alcalde s’ha posat sota els pals de la porteria solidària per col·laborar amb la iniciativa i recaptar fons i material escolar
El Gol Solidari de Cucaesport col·labora enguany amb la Xarxa de Centres Oberts i Ciberaules de Lleida. El paer en cap, Àngel Ros, i diversos regidors, s’han equipat amb els guants de porter i s’han posat sota els pals de la porteria solidària per participar en la iniciativa i recaptar fons. Els infants i els joves que vulguin participar-hi ho poden fer a través de la donació d’un euro o portant material escolar que revertirà en l’acció educativa dels centres beneficiaris.
Cucalòcum i Cucaesport promouen propostes lúdiques i culturals així com també solidàries per formar els infants en aquest tipus de responsabilitats. La Regidoria d’Esports de la Paeria s’encarrega cada any de coordinar l’activitat per recaptar diners i destinar-los a una causa benèfica diferent, unint esport i solidaritat. Les últimes edicions, s’han destinat al Banc d’Aliments, Ángel Olarán Centre d'Iniciatives Solidàries, Unicef, Fundació Lleida Solidària i Afanoc.
Lleida compta amb la xarxa de Centres Oberts i Ciberaules per donar resposta a les necessitats de la infància i les famílies de la ciutat, específicament en aquells casos en què es troben en situacions d’especial vulnerabilitat. Els centres oberts i ciberaules tenen una funció preventiva i educativa fora de l'horari escolar. Donen suport i estimulen el desenvolupament personal i social, fomenten l'adquisició d'aprenentatges bàsics i compensen les deficiències socioeducatives dels infants atesos i llurs famílies. La ciutat compta amb 9 centres d’atenció a la infància de la ciutat, 5 municipals i 4 no municipals.
Veure aquesta web en:
versió mòbil |
versió clàssica
L’Ajuntament de Lleida forma part de la Xarxa Catalunya Emprèn, amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya en el marc del Programa integral de suport a les persones emprenedores emmarcat en el programa Catalunya Emprèn i amb el cofinançament del Fons Social Europeu.