La Paeria - Ajuntament de Lleida La Paeria - Ajuntament de Lleida
Inici Ajuntament de Lleida Organització de la Corporació Municipal Personal eventual directiu de l'Ajuntament de Lleida

Personal eventual directiu

Són els responsables de la gestió dels equipaments que tinguin encomanats, especialment tindran la responsabilitat de promoure el pla d’actuació anual, vetllar pel seu compliment, optimitzar els recursos en coordinació amb la resta de departaments tècnics municipals.

  • Coordinador General i Econòmic: (funcions) L'enllaç s'obre en una nova finestra
    Sr. Josep Ma. Sentís Suñé
    Agenda 
  • Coordinador de l’Àrea de Comunicació: (funcions) L'enllaç s'obre en una nova finestra
    Sr. Josep Ramon Ribé Setó
    Agenda 
  • Coordinadors/es tècnics/ques: (funcions) L'enllaç s'obre en una nova finestra
    • Coordinador Tècnic de Projectes Estratègics: Sr. Josep Gabarró Rivelles
      Agenda 
    • Coordinadora d'Organització i Polítiques Digitals: Sra. Laura Sunyol Bert
      Agenda 
    • Coordinador Tècnic de Participació i Polítiques públiques transversals:
      Pendent d'assignació

 


© Ajuntament de Lleida | Centre de Privacitat
Accessibilitat
XHTML 1.0 Transitional CSS 2.0 WAI-AA (WCAG 1.0)
Unió Europea - Fons Europeu de Desenvolupament RegionalGeneralitat de Catalunya - Departament de Governació i Relacions InstitucionalsDiputació de LleidaCatalunya EmprènGeneralitat de Catalunya - Departament d'Empresa i ConeixementUnió Europea - Fons Social Europeu

L’Ajuntament de Lleida forma part de la Xarxa Catalunya Emprèn, amb el suport del Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya en el marc del Programa integral de suport a les persones emprenedores emmarcat en el programa Catalunya Emprèn i amb el cofinançament del Fons Social Europeu.