Sugerencias, quejas y propuestas: ¿Has visto algo que no te gusta o tienes una buena idea para la ciudad? Te escuchamos. 

La bústia ciutadana de l'Ajuntament de Lleida

Mitjançant aquest tràmit la ciutadania pot enviar queixes, suggeriments, agraïments i altres ( comunicacions, consultes, incidències ) sobre qüestions o temes de competència de l'Ajuntament de Lleida.

L'objectiu d'aquesta bústia és recollir les queixes i aportacions de la ciutadania per tal de millorar la qualitat dels serveis de l'Ajuntament i de la ciutat de Lleida.

Podeu accedir a aquest tràmit mitjançant el següent enllaç: Bústia ciutadana

En aquest espai també podeu consultar el resum de les queixes, suggeriments agraïments i altres adreçades per la ciutadania mitjançant el tràmit de la bústia ciutadana i altres canals de comunicació de què disposa l'Ajuntament de Lleida.

Igualment, en les actes dels diferents Consells de Zona es poden trobar les queixes i suggeriments que formulen els veïns i les veïnes de la zona i també la resposta que es dona des de l’administració el dia del Consell.

Podeu accedir a aquestes actes en el següent espai:     https://participacio.paeria.cat/consells/#zona

Any 2023

Any 2022

Any 2021

Recull de queixes i suggeriments amb la informació presentada per temes i per departaments

Any 2020

Any 2019

 

Serveis de Consum de l'Ajuntament de Lleida

A continuació podeu trobar el resultat de l'avaluació i gestió de les consultes, queixes, denúncies i sol.licituds de mediació i arbitratge dels serveis de consum de l'Ajuntament de Lleida durant els anys 2021 i 2022.