Berenar solidari en benefici d'Haití
Es reparteixen unes 1200 racions de coca de sucre i xocolata calenta
El Gremi de Forners ha organitzat aquesta tarda un berenar solidari en benefici d'Haití a la plaça de la Paeria, que ha consistit en 1200 racions de coca de sucre amb xocolata calenta. A l'acte han assistit el tinent d'alcalde Josep Presseguer i el regidor Lluis Franco.
Franco ha felicitat el Gremi de Forners per aquesta iniciativa i ha afegit que "amb aquesta acció es fa difusió de la situació que està patint Haití i s'ajuda en la reconstrucció d'aquest país". Per la seva banda, el president del Gremi de Forners ha constatat l'èxit d'aquesta iniciativa, afirmant que "la gent està participant molt, ja que fins i tot hi ha ciutadans que fan el donatiu i no volen ni coca ni xocolata".
El preu ha estat de 3 euros per ració i la recaptació aconseguida es destinarà a Creu Roja, per tal de col·laborar amb la reconstrucció d'aquest país caribeny.