Lectura de versos de Màrius Torres a Lestonnac

Víctor Torres, l'alcalde, Àngel Ros, i els regidors Montse Parra i Jesús Castillo diuen poemes de l'autor lleidatà als escolars

EL Col·legi Lestonnac ha dedicat enguany la seva marató de lectura habitual a l'obra poètica de Màrius Torres i s'ha afegit d'aquesta manera als actes commemoratius del centenari del naixement del poeta lleidatà. El germà del poeta, Víctor Torres, ha encapçalat una lectura en què, com d'habitud, han participat l'alcalde de Lleida, Àngel Ros, i la tinenta d'alcalde responsable de l'àmbit de cultura, Montse Parra.

El paer en cap, Àngel Ros, ha llegit el poema "Molt lluny d'aquí" i Parra ha llegit als escolars el poema "En el silenci obscur d'unes parpelles closes...". El regidor d'educació, jesús Castillo, també ha participat en la marató lectora de Lestonnac.

D'altra banda, la regidora de serveis a les persones, M. Rosa Ball, visita al llarg del dia d'avui les diferents llars municipals per celebrar la Diada de Sant Jordi amb la gent gran.