El regidor Castillo es reuneix amb el Movimiento Cooperativo de Escuela Popular
Celebren aquesta setmana a Lleida el seu XXXVIII Congrés
El regidor d'educació i atenció a la infància,, Jesús Castillo, s'ha reunit aquest dimecres amb representants del Movimiento Educativo de Escuela Popular, que aquesta setmana celebra a Lleida el seu XXXVIII Congrés. Castillo els ha rebut a la planta noble del Palau de la Paeria.
El MCEP (Moviment Cooperatiu d’Escola Popular) es defineix com a un col·lectiu de persones vinculades directament amb l’ensenyament que, per mitjà d’un treball cooperatiu, crític i investigador, pretén la renovació i transformació de l’escola; i això com una manera de col·laborar en la construcció d’una nova societat. A aquest ideal d’escola li diuen "Escola Popular".
És un moviment sociopedagògic que, per la seva tradició i estructura, integra tan aspectes relatius a la formació permanent dels seus associats com valors relacionals entre els seus components.