El castell templer de Gardeny al Club TR3SC

Els socis del club tindran un 2x1 en l’adquisició de les entrades de l’activitat noctura "Templer per una nit“

El Castell Templer de Gardeny ha entrat a formar part de el Club TR3SC cosa que permetrà promocionar dins del club l’oferta cultural de la que fou una de les principals Cases Templeres de la Corona d’Aragó: la casa templera de Gardeny.

Durant aquest estiu l’oferta pels membres del club es basa en l’activitat nocturna del “ Templer per una nit “, visita que trasllada el participant a la primera meitat del segle XIII per conèixer com era el dia a dia d’un cavaller templer.

L’oferta per a tots els socis i sòcies del TR3SC és un 2x1 en l’adquisició de les entrades presentant el carnet del Club.

Aquesta és la primera promoció del castell templer que es fa al club, però, a partir d’ara, s’aniran incloent d’altres.

El Club TR3SC és una iniciativa de Televisió de Catalunya, Catalunya Ràdio, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Iberautor, Prometeatre, Abacus Cooperativa, Servicaixa i Tel.Entrada.

El Club TR3SC permet viure amb més intensitat que mai el món de la cultura amb descomptes i activitats exclusives pels socis. Els membres del Club gaudeixen d’avantatges en el teatre, l’òpera, la dansa, els concerts, el cinema, els museus, les galeries, les rutes, els llibres i els cd’s i dvd’s.

Per consultar l’oferta: http://www.tresc.cat/boletin/set/butlletins/test/20100722GF.html