Els Casals de Nadal municipals ofereixen una gran oferta lúdica per als infants
El regidor Jesús Castillo visita el casal de Pràctiques II, que compta amb una vintena de nens i nenes
Els Casals de Nadal que l’Ajuntament ha posat en funcionament durant aquests dies de vacances estan tenint una bona acollida per part de les famílies i dels nens i nenes que hi participen. El regidor d’Educació i Atenció a la Infància, Jesús Castillo, ha visitat aquest matí el de l’Escola Pràctiques II, on hi van una vintena d’infants. A més, compta amb 4 monitors de lleure i amb la participació d’una voluntària de la Regidoria de Joventut.
Els Casals s’estan duent a terme al centre Cívic de Balafia, centre Cívic de la Bordeta, Escola Pràctiques II i l’Aula Municipal de teatre, amb una àmplia oferta de places. Aquests espais s’organitzen en dos torns: el primer es va iniciar ahir dilluns, 27 de desembre, i acabarà divendres, 31 de desembre. El segon torn tindrà lloc els dies 3, 4, 5 i 7 de deener de 2011.
L’oferta s’ha ampliat, doncs, amb l’Aula de Teatre, que durant aquest període permet als més menuts endinsar-se en el món del teatre a partir de diverses disciplines com la dansa, el circ, la interpretació i el cant des d’una vessant lúdica, imaginativa i creativa.
Els Casals de Nadal volen d’oferir als nens i nenes de la ciutat de 3 a 12 anys, un espai on gaudir de les seves vacances nadalenques, amb activitats variades i algunes d'elles relacionades amb aquestes dates tan assenyalades, plenes de màgia i d’il·lusió.