Finalitzen les obres de reurbanització del primer tram del carrer Canonge González

Amb la reforma d’aquest carrer l’Ajuntament de Lleida acabarà amb la millora de tots els accessos al Centre Històric

L’Ajuntament de Lleida acabarà amb la millora de tots els accessos del Centre Històric amb la reurbanització del carrer Canonge González, que completarà tot l’arranjament que s’ha fet als carrers de l’entorn del col•legi Pràctiques I. Precisament, hores d’ara s’ha finalitzat el primer tram de les obres d’aquest carrer fins arribar al carrer Germanetes.

En concret, la reurbanització del carrer González, que passarà a ser d’ús preferent per als vianants, consisteix en la renovació integral d’aquest tram fins a connectar amb l’avinguda Catalunya. Així, es convertirà en una via amb vorera i calçada al mateix nivell, és a dir, amb plataforma única. Aquest arranjament enllaçarà alhora amb els carrers del voltant que són de la mateixa tipologia, és a dir, els carrers Ballester, Bisbe Torres, Germanetes i Isabel II, que es van reurbanitzar l’any passat, en el marc del Fons Estatal d’Inversió Local.

En aquest sentit, es delimitaran les zones de pas de vehicles, amb pilones o jardineres, es canviarà l’enllumenat i es renovaran les xarxes de servei. Aquesta actuació, que s’emmarca dins del Pla de Barris del Centre Històric, té un pressupost d’uns 90.000 € i van a càrrec de l’empresa TULE,SA.