Festinoval retorna als Camps Elisis en la seva darrera edició

Montse Parra felicita els organitzadors “per aquests deu anys de feina i de música” i remarca l’aposta que el festival ha fet pels músics joves i emergents

Festinoval ha celebrat aquest divendres i dissabte la seva desena i darrera edició, retornant al que va ser el seu espai inicial, els Camps Elisis. Durant aquests dos dies, la trobada ha combinat les actuacions de música en directe, de diferents estils, amb altre propostes artístiques, ja siguin audiovisuals o fotogràfiques, entre altres.

La regidora Montse Parra ha felicitat els organitzadors d’aquesta cita musical i artística pels deu anys de feina i de música que han portat a la ciutat. Parra ha afegit que, per a ella, ha estat un plaer compartir aquests últims quatre anys i ha remarcat que l’aposta de Festinoval per músics joves i emergents està en la línia de treball que segueixen tant la Regidoria de Cultura com la de Joventut.

36 grups han format la programació d’aquesta desena edició, que també ha inclòs un espai dedicat al públic familiar, com és el Festinovailet, amb titelles, contactes i grups de batucada. Festinoval s’ha pogut seguir per Internet, gràcies a la col·laboració de Ràdio Sió, que l’emet en directe.

La Plataforma que ha tirat endavant Festinoval durant aquests deu anys, i que porta el mateix nom, considera que ha tancat una etapa i que aquest havia de ser el darrer any, qualificant la decisió com “el final natural d’un cicle”.

S’ha de recordar que aquesta trobada musical va néixer el 2002 per retre homenatge al lleidatà Tino Agustí.