L’OMAC atén 43.733 usuaris durant el primer semestre d’enguany
El temps d’espera dels ciutadans i ciutadanes s’ha reduït fins als 2,24 minuts davant els 2,44 minuts de 2010
L’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana (OMAC) de l’Ajuntament de Lleida ha atès durant el primer semestre d’aquest any 2011 un total de 43.733 persones i ha aconseguit una reducció significativa en el temps d’espera dels seus usuaris arribant als 2,24 minuts de mitjana, un 8% menys que el darrer any 2010, que va ser de 2,44 minuts.
Aquesta dada és significativa ja que les atencions realitzades diàriament i mensualment es mantenen (una mitjana de 7.288 usuaris/mes) i, en canvi, es continua disminuïnt any rere any el temps d’espera. Reduir el temps d'espera cobra més rellevància si es té en compte que enguany, de forma excepcional, hi ha hagut moltes consultes referents al procés d'oposicions que s'està duent a terme (es van atendre 2.314 usuaris durant el mes de març), i les consultes referents a la matrícula de les escoles bressol.
Cal destacar, també, l’augment sostingut d’usuaris en el torn de tarda (14.00-19.00 hores), aproximadament d’un centenar de persones per mes.
Des de l’Ajuntament de Lleida, i a través de l’OMAC, que centralitza l'atenció presencial derivada dels tràmits administratius que es gestionen en l'àmbit municipal, es continua apostant per agilitzar el servei tant de forma presencial, telefònica i on-line.