Rafael Peris es reuneix amb els paradistes del Mercat de l’Hort a Taula
Acord per crear un forfait per aquells paradistes que es comprometin a assistir tot l’any al mercat, amb l’objectiu de premiar els productors amb una bonificació de la taxa
El tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Comerç i Mercats, Rafael Peris, s’ha reunit avui amb els paradistes del Mercat de l’Hort a Taula. L’objectiu d’aquesta primera trobada conjunta ha estat un canvi d’impressions sobre la dinàmica del mercat i una valoració del seu funcionament, que aviat farà dos anys des de la seva primera edició. Durant la reunió s’han exposat idees de millora, per tal de consolidar-lo com una proposta de qualitat i de diferència per als ciutadans de Lleida.
El Mercat de l’Hort a Taula s’ha convertit en una referència a la ciutat de Lleida pel que fa a la comercialització de productes de proximitat. Tant el compradors com els productors valoren positivament aquesta iniciativa, que ha tingut una molt bona afluència de públic.
La possible ampliació del mercat ha estat un dels temes tractats durant el transcurs de la trobada, ja que hi ha nous paradistes que han mostrat el seu interès en participar en aquesta iniciativa. En aquest sentit, s’ha decidit portar a terme un cap de setmana de mercat extraordinari, les dates del qual encara estan per decidir.
Finalment, s’ha acordat la creació d’un forfait per aquells paradistes que es comprometin a assistir tot l’any al mercat, amb l’objectiu de premiar els productors amb una bonificació de la taxa, i d’aquesta manera fidelitzar-los al mercat.