L’Orquestra Simfònica del Conservatori va de colònies a Les Obagues

L’estada musical de les dues orquestres de nivell elemental del centre, la de vent i la de corda, es fa aquesta cap de setmana a l’ecocentre de Juneda

L’Escola Municipal de Música de Lleida ha organitzat unes colònies musicals destinades a les Orquestres de nivell elemental del centre, que s’estan fent aquest cap de setmana a l’Ecocentre de Les Obagues de Juneda.

Aquesta activitat es programa anualment i hi participen les dues orquestres de nivell elemental, la de vent i la de corda. Les estades tenen l’objectiu de fer un treball intensiu amb els nens, per aprofundir en el repertori dels grups. També es programen amb la intenció d’enfortir les relacions personals entre els membres de l’orquestra.

Els professors que treballaran amb els nens seran Zsolt Tottzer, Alfredo Baudés, Jordi Benseny, Francesc Jové i la directora de les orquestres Dolors Ricart.