Ros:"Gardeny representa la possibilitat empresarial més important de Lleida"
L'alcalde ha presentat al ple de la Cambra de Comerç de Lleida les línies mestres del Pla Especial de Gardeny, que inclourà el desenvolupament d'un parc empresarial que, juntament amb el parc científic, podrà acollir fins a 4000 llocs de treball
L'alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha presentat aquesta tarda al ple de la Cambra de Comerç de Lleida els grans projectes de ciutat relacionats amb el sector empresarial de Lleida amb el desenvolupament del Pla Especial de Gardeny al capdavant, que contemplarà un sostre de 220.000 m2 entre Parc Científic i Parc Empresarial i la capacitat per acollir fins a 4000 llocs de treball.
"Gardeny representa la possibilitat empresarial més important de Lleida", ha assegurat el paer en cap davant els membres del ple de la Cambra de Comerç, als qui ha detallat que el pla especial, que es portarà al ple de la Paeria del proper mes de gener, permetrà la implementació de serveis en l’ambit l’hostaleria, la restauració i habitatges per investigadors del parc. Serà un espai de propietat pública i l’accés serà en règim de concessió administativa. "La importància del parc emprearial és que gaudirà del concepte de qualitat i excelència que aporta el parc científic. Hi ha una complementariat entre el conjunt d’activitat empresarial i activitat de parc científic que aporta un major valor al conjunt de l’activitat de Gardeny". Arxiu de so Àngel Ros.
Els altres dos grans projectes de ciutat que impliquen directament el teixit empresarial i productiu són el polígon de Torre Blanca-Quatre Pilans i el desenvolupament comercial, ha remarcat l'alcalde. En aquest sentit, Ros ha expressat el seu desig que l'any 2012 es puguin començar les tasques d'urbanització del polígon, que té una previsió de 600 ha, de les quals 400 ja estan comprades entre l’Incasòl i la Paeria.
Pel que fa al desenvolupament comercial l'alcalde ha compartit amb els membres d de la Cambra que s’estan ultimant qautre projectes empresarials en l’àmbit de les mitjanes superfícies i l'interès que desperta Lleida en aquest àmbit: "Estem cada dia rebent empreses, operadors amb importants projectes de desenvolupament comercial a Lleida", ha explicat Ros.