La Paeria ordena el desallotjament preventiu de l’edifici núm. 2 a la Parra

En total, s’han desallotjat 6 habitatges de forma temporal fins que s’executin les reformes i s’adoptin les mesures necessàries per garantir la plena seguretat i l’estabilitat de l’edifici

L’Ajuntament de Lleida ha ordenat el desallotjament preventiu de l’edifici número 2 del carrer la Parra. La mesura s’ha pres de forma temporal fins que s’executin les reformes i s’adoptin les mesures necessàries per garantir la plena seguretat i l’estabilitat de l’edifici. En total, s’han desallotjat 6 habitatges amb un total de 13 veïns.

La regidoria d’Urbanisme ha decidit dur a terme aquest desallotjament després del seguiment que el departament de disciplina urbanística ha fet de l’evolució de l’estat de l’edifici i de detectar fa uns dies un agreujament de les deficiències estructurals de l’immoble. Per aquest motiu, la tinenta d’alcalde Marta Camps ha explicat que s'ha cregut convenient procedir al desallotjament de l’edifici, tenint en compte que, a dia d’avui, no es pot garantir la seguretat dels usuaris i de la via pública. De fet, en la zona afectada s’han col·locat diverses tanques per evitar el trànsit de vianants pel carrer La Parra, en el tram entre el carrer del Carme i el carrer del Canyeret.

Els usuaris afectats han estat informats de la situació i se’ls ha comunicat que el propietari dels habitatges és qui s’ha de fer càrrec d’allotjar-los durant aquest període de temps.

L’evacuació dels veïns s'està realitzant durant el dia d’avui i fins les 19 h. A partir d’aquest moment, l’edifici romandrà tancat i només s’hi podrà accedir acompanyats d’un agent de la Guàrdia Urbana, amb prèvia autorització.