Recepció d’estudiants alemanys a la Paeria

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat del regidor de Turisme, Fèlix Larrosa, i del cap de l’oposició, Juan Ramon Zaballos, han rebut aquest matí al Saló de Plens de la Paeria una vintena d’estudiants alemanys que realitzen aquests dies una estada a Lleida.

Els estudiants han vingut a la ciutat a través d’Expain, una empresa alemanya amb seu a Colònia i amb una oficina a Lleida, que s’encarrega de portar a Espanya estudiants entre 14 i 17 anys de diferents països amb l’objectiu d’estudiar i conviure amb una família d’acollida i aprendre l’idioma.

El paer en cap ha donat la benvinguda als estudiants i ha aprofitat per explicar la història del Retaule i la importància de la Carta de Població per a la ciutat de Lleida.