El Centro Galego clou la seva Setmana Cultural amb el Xantar de Irmandade

Dolors Arderiu i Txema Alonso assisteixen al dinar de germanor d’aquesta casa regional, que aquesta setmana ha celebrat diverses activitats socials i culturals

El Centro Galego de Lleida ha tancat la seva Setmana Cultural amb la celebració del Xantar de Irmandade, el tradicional dinar de germanor per a tots els socis de l’entitat regional. Una seixantena de comensals han participat en aquest àpat, al qual també hi han assistit els regidors Txema Alonso i Dolors Arderiu, amb el president de l’entitat, Xosé Terceiro, i el president de la Federació de Cases i Centres Regionals de Lleida, Cosme García.

Al matí ha tingut lloc la missa cantada pel Coro Cengallei del Centro, a la parròquia de Sant Jaume, amb la presència dels regidors Dolors Arderiu, Maria Rosa Ball, Joan Ramon Zaballos, Bea Obis i Paco Cerdà. A continuació s’ha fet l’Assemblea General ordinària dels socis. En acabar, s’ha donat pas a l’aperitiu, amb vins procedents de Galicia, i s’ha passat al dinar, amb queimada inclosa i ball al mateix local social.

Durant aquesta setmana, el Centro Galego ha celebrat diversos actes amb motiu de la seva Setmana Cultural, que sempre es fa coincidir pels volts del Carnaval. Així, s’ha fet una exposició de manualitats de la Vocalia de la Dona; una jornada dedica als més petits amb xocolatada i jocs; l’actuació de màgia de Xema Solé; la conferència “¡Qué suerte!, ¡me ha tocado la loteria sin jugar!”, a càrrec de Juan Carlos Rodríguez, del grup EDITE, i la presentació del núm. 25 de la revista Xurdimento de l’entitat.