El Lleida Basquetbol suma la tercera victòria consecutiva a domicili

El conjunt lleidatà ha guanyat a la pista del Lleó per 74 a 76

El Lleida Bàsquet ha sumat una nova victòria, la tercera consecutiva lluny del Barris Nord. El conjunt lleidatà ha guanyat a la pista del Lleó, per 2 punts de diferència, 74 a 76. Amb aquest triomf, els de Ricard Casas se situen al capdamunt de la taula classificatòria, ocupant la quarta posició.

L’equip blau ha fet un gran partit, toti que no s’han donat àmplies distàncies al marcador. El 19 – 18 del primer quart, s’ha capgirat al segon (19-26), aconseguit 6 punts d’avantatge que s’han sabut administrar durant el partit. Els lleidatans han aguantat bé el tercer període (20-18) i han jugat els minuts finals amb un marcador ajustat, però contenint bé la pressió.

En acabar el partit, l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha donat l’enhorabona a l’equip i el club lleidatà, per aquesta nova victòria, la 17a de la temporada de lliga.
Steve Dagostino, que ha debutat en aquest partit amb els seus nous companys, ha jugat un quart d’hora, donant 5 assistències. El màxim anotador del conjunt blau ha estat Jonathan Kale, amb 22 punts, que alhora també ha estat el màxim anotador del partit. A més, també ha estat el jugador més valorat.

El Lleida Basquetbol juga el pròxim divendres al Barris Nord davant el Granada.