L'alcalde de Lleida visita el rodatge del Picalletres al Magical Media

L'enregistrament posa en marxa les instal·lacions, que estan dotades amb els equips de producció més avançats

L'alcalde, Àngel Ros, s'ha mostrat orgullós de que una productora i una televisió de Lleida juntament amb escoles del territori -de Lleida i d'Alcarràs- hagin estrenat el centre audiovisual Magical Media. El paer en cap ha participat aquest matí en la gravació del concurs lingüístic Picalletres de Lleida Televisió.

Amb aquest enregistrament, el Magical Media posa en marxa les seves instal·lacions que estan dotades amb els equips de producció més avançats. El plató 4 és l’escenari del rodatge dels tretze programes de la propera edició del concurs, que dirigeix i presenta Òscar Fernández.

El Plató 4, de 130 m2, està equipat amb graella superior i ancoratges, ciclorames negre i verd chroma, sala de dimmers, camerinos individuals i col·lectius, així com sales de maquillatge i vestidors, entre altres.

Una de les sales de produccions del Magical disposa del sistema Mistika de muntatge, conformat i finalització d’audiovisuals. És el software més nou del mercat, de producció espanyola i reconegut internacionalment, com també ho és l'equio de so Dolby 7.1. El Magical, ubicat al Parc Científic de Lleida, acollirà properament el rodatge de vàries escenes de la pel·lícula “Segon Origen”, dirigida per Bigas Lluna.