Rufea aplega 330 persones en el dinar de germanor que tanca la festa major de la partida

L'àpat té com a plat principal la cassola de tros que elaboren els veïns per participar en el concurs d'aquest menjar típic

La partida de Rufea ha tancat aquest diumenge tres dies de festa amb el dinar de germanor, que ha aplegat 330 persones al seu local social. Aquest dinar té com a plat principal la cassola de tros que han cuinat els veïns i veïnes de la partida en la novena edició del Concurs d’aquest menjar típic. Enguany, s’hi ha presentat 8 cassoles.

L’alcaldessa accidental, Marta Camps, i el regidor Josep Barberà han saludat els participants del concurs de cassoles, així com també els veïns que s’han reunit per celebrar aquest acte de la festa major de la partida.

Des de divendres, quan es va fer el pregó de la festa, a càrrec de la veïna de la partida Pepita Saureu, fins a aquest diumenge, s’han fet diverses activitats, com la nit de rock, la tirada de bitlles, el festival infantil d’escala en hi-fi, l’exhibició de ball o la revetlla d’ahir a la nit, amb el grup musical New York. Aquest diumenge, s’ha fet la missa de festa major, la XII Pedalada pel Camí del Riu, les cucanyes i la trencada d'olla per als petits i aquest dinar popular. L'àpat clourà amb una novetat, segons ha explicat el seu president, Josep Maria Puigdemasa, ja que es farà “l’hora del contacontes”, perquè grans i petits narrin històries, tradicionals o de creació pròpia, als assistents.