L’alcaldessa accidental visita les obres de reparació de l’aglomerat de l’accés al Polígon dels Frares
Els treballs estan emmarcats en la campanya de millora del ferm de la ciutat
L’alcaldessa accidental, Montse Parra, juntament amb el regidor de Turisme, Fèlix Larrosa, ha visitat aquest divendres els treballs de reparació de l’aglomerat de la cruïlla d’entrada al Polígon dels Frares. Les obres, incloses al Projecte d’obres de rehabilitació dels trams urbans de la xarxa de carreteres de l’Estat en el terme municipial de Lleida, finalitzen avui divendres.
Les obres que s’han dut a terme aquesta setmana s’han centrat en la reparació d’un tram d’aglomerat en mal estat a la LL-11, a l’altura del cementiri. També és reforça la cruïlla d’entrada al Polígon dels Frares a la N-240. Arxiu de so Alcaldessa accidental, Montse Parra
Aquest projecte és possible gràcies al conveni signat entre la Paeria amb el Ministeri de Foment l’any 2007, que subscriu el finançament de les obres de reparació i conservació d’aquests trams. D’aquesta manera, l’Ajuntament de Lleida arranja aquest any, en el marc de la campanya de millora del ferm de la ciutat, més de 5.200 metres quadrats de superfície que es concentren, principalment, en la LL-11, el polígon dels Frares i alguns carrers, entre els quals hi ha el carrer Antoni Vilaplana de Llívia, un tram de l’avinguda Onze de Setembre, el carrer Germanies i l’avinguda Llibertat del Secà de Sant Pere.
En aquest sentit, la Paeria ja va començar a mitjans de juliol amb els treballs per repintar totes les marques vials de la N-II i la LL-11 en un total de 45.000 metres lineals, així com l’esbrossada i la neteja de les cunetes en un total de 53.000 metres lineals, que es repetiran en una segona passada a l’octubre.
També està prevista, a finals d’agost, la instal•lació d’una nova barana al pont dels instituts; i la reposició dels elements de senyalització malmesos localitzats a la ciutat o a les afores.