La VI edició de la Caminada de Pinyana compta amb 250 participants

El regidor Txema Alonso assisteix a l’inici de l’activitat, amb dos itineraris, un de 9 quilòmetres i un altre de 20

Unes 250 persones han participat aquest diumenge en la VI edició de la Caminada de Pinyana. El regidor d’Esports, Txema Alonso, ha assistit a l’inici de l’activitat, que comptava amb dos itineraris, un de 9 quilòmetres i un altre de 20. La sortida s’ha fet des del centre cívic de Balàfia i ha passat el Secà de Sant Pere per arribar al camí de servei del Canal de Pinyana. Prop de Torrefarrera, la ruta ha seguit per Marimunt, on s’ha fet una parada per menjar una mica de fruita i agafar força. En aquest punt, un grup de persones han tornat cap a Lleida i un altre ha seguit fins al Molí Serra de Rosselló, on s’ha recordat la figura de l’atleta lleidatà Bonaventura Baldomà i també s’ha fet un refrigeri.

Aquesta caminada s’inclou en les sortides organitzades en el programa de la coordinadora Lleida Camina. Les entitats que la integren s’encarreguen de preparar les diferents caminades. Aquesta de Pinyana ha estat coordinada per l’AV Balàfia, l’Esbart Rossellonès, DonaBalafia associació i el Centre Excursionista de Lleida.

La pròxima caminada, “Passejo per l’horta quan no fa ni fred ni calor”, es farà el 21 d’octubre i l’organitza Down Lleida.