Musiquem Lleida clou la 7a edició amb un concert de la Coral Shalom i la Julià Carbonell

Marta Camps i Monts Parra participen en l’acte de cloenda a l’Auditori i destaquen la consolidació d’aquest festival internacional que apropa la cultura a tots els racons de la ciutat amb concerts al carrer i equipaments públics

El VII Musiquem Lleida ha posat el punt i fina a aquesta edició amb un concert de clausura de la Coral Shalom i cantaires col·laboradors i l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida, dirigida per Robert Faltus. Les tinentes d’alcalde Marta Camps i Montse Parra han participat en l’acte de cloenda i han destacat la consolidació d’aquest festival internacional que apropa la cultura a tots els racons de la ciutat amb concerts al carrer i equipaments públics. A més, han remarcat el nivell de qualitat que manté el certamen, amb grups procedents d’arreu d’Espanya i de l’estranger. A l’acte, també hi han assistit el delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré, i la vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Maria Rosa Pujol, a més de la impulsora del certamen, Carmen Valls, qui ha destacat l'assistència massiva a tots els concerts que s'han fet.

En aquesta edició, les mencions que s’han fet han estat per al conjunt Molto Vivo, La Coral Mixta d’Igualada i el Drap-aire musical.

El concert programat ha inclòs composicions de Richard Strauss (Serenata per a vent, Op.7) i Anton Bruckner (Ave Maria, WAB 6; Aequale núm. 1, WAB 114; Locus iste, WAB 23, Missa núm. 2 en mi menor, WAB 27).

El programa d’aquest 2012 ha ofert des de divendres i fins avui diumenge 25 actuacions en diferents espais de la ciutat, a les quals s’han d’afegir els concerts Balaguer, Bell-lloc i Aitona, ja que el certamen s’ha expandit al territori. En aquests municipis es podrà escoltar el mateix concert de clausura que avui ha tingut lloc a l’Auditori.