Activa't al Casal proposa diverses activitats d'oci i formatives per aquest mes de desembre
El programa, que ofereix el Casal de la Dona des de l'octubre, farà la setmana que ve els tallers Postura i Vitalitat, Teràpia del riure i l'activitat La ciutat amb la mirada de les dones
El Casal de la Dona, a través del programa Activa’t al Casal, ha preparat diverses activitats d’oci i formatives per aquest mes de desembre. Dilluns ofereix la possibilitat de fer el taller Postura i Vitalitat, a càrrec de Sara Solans, al centre cívic del Centre Històric. Dimecres, dins de l’activitat “La ciutat amb la mirada de les dones”, s’ha programat una visita guiada a l’Antic Casal de la Joventut Republicana, actual seu de la Regidoria de Cultura. L’endemà dijous, es farà el taller Teràpia del riure, amb Dolors Càvia.
De cara a l'altra setmana, també hi ha previst l’Espai Salut, amb la xerrada sobre l’ICTUs, com prevenir la malaltia i atendre les persones afectades i les seves famílies. La xerrada la farà l’Associació de Malalts i Familiars d’Ictus a Lleida el dilluns 17, a la seu de DonaBalàfia Associació i Vocalia de Dones de l’AV Balàfia. I dimecres (dia 19), tindrà lloc el taller Alimentació Saludable, amb una demostració culinària per a la promoció de pautes saludables, dels productes de proximitat i del consum responsable, a càrrec de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida. El taller es farà al Casal de la Dona.
Activa’t al Casal està organitzat pel Casal de la Dona, de la Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Igualtat, i ofereix una àmplia gamma de tallers adreçats a totes les dones del municipi de Lleida. Totes les activitats tenen com a objectiu promoure la salut, el benestar, la fortalesa i el creixement personal, la difusió i la defensa dels drets de les dones, l'apoderament i el lideratge femení, la prevenció de la violència masclista i l’impuls de l'associacionisme femení.
Totes les activitats són gratuïtes i de lliure accés. Les dones que vulguin més informació poden adreçar-se al Casal de la Dona (plaça Fanalets de St. Jaume, s/n), trucar per telèfon al 973 700 461 o bé consultar la web www.paeria.es/politiquesigualtat, el blog http://casaldeladona-lleida.blogspot.com o el facebook del Casal de la Dona www.facebook.casaldeladonalleida.