El Club Banyetes produirà un musical

Aquest dilluns s’ha presentat, a més, el calendari per al 2013, del qual s’han editat 5.000 exemplars que s’han distribuït entre els escolars de Lleida i també es poden recollir en diferents punts

El Club Banyetes estrenarà l’any vinent un musical que repassarà la història del club i que recordarà les cançons més famoses del Banyetes. Així ho ha anunciat aquest dilluns l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, en el transcurs de la presentació del nou calendari Banyetes per al 2013.

El paer en cap, que ha estat acompanyat per la 1a tinent d’alcalde, Marta Camps, i del regidor d’Educació i Infància, Jesús Castillo, ha explicat que aquesta producció de gran format dirigida pel Club Banyetes s’estrenarà el dia de Sant Esteve de l’any vinent a la Llotja i comptarà amb la participació de Lo Marraco i amb un equip artístic d’unes 20 persones de Lleida, de les quals 12 són actors i actrius. Així mateix, el musical estarà esponsoritzat per empreses lleidatanes.

Pel que fa al calendari, s’han editat uns 5.000 exemplars que s’han distribuït a les escoles bressol de Lleida així com a diferents classes d’infantils de les escoles. En aquest calendari, el Banyetes proposa un viatge pel món a través de les il·lustracions, així com un refrany en cada mes. Els socis també el poden recollir a l'oficina del Club, a Ziving, Plusfresc, Sarbus, L'Ïntèrept, Decathlon, Hospital Veterinari i Manreana.

Ros ha fet balanç, a més, de l’oficina del Club Banyetes, que fa més d’un any i mig que està ubicada a l’antic Aquari dels Camps Elisis. Així, més de 800 persones han passat per l’oficina: les escoles són les que més la visiten, ja sigui a través de visites concertades i els pares i mares que volen apuntar els nens i nenes al club o passen a recollir algun premi.