L’alcalde de Lleida assisteix a la inauguració de Fitur
Turisme de Lleida presenta a Madrid els atractius gastronòmics, patrimonials i culturals de la ciutat i destaca la seva condició de capital de congressos i convencions i membre de la xarxa AVE
El paer en cap, Àngel Ros, ha assistit aquest migdia a la inauguració de la XXXIII edició de Fitur que han presidit els Prínceps d’Astúries. El paer en cap ha saludat els prínceps Felip i Letizia en el decurs del recorregut institucional que han realitzat pel recinte firal. L’alcalde ha estat acompanyat de la primera tinenta d’alcalde Marta Camps i del regidor de Turisme, Fèlix Larrosa.
La Paeria presenta l’oferta turística de la ciutat en l’estand dedicat a Catalunya, posant l’accent en la qualitat gastronòmica local, en el patrimoni i la cultura i en la condició de Lleida com a capital de turisme de negocis i integrant de la Xarxa AVE. Aquestes dues darreres vessants es reforcen aquesta tarda amb la signatura d’un conveni entre Turisme de Lleida i Renfe mitjançant el qual els participants en els congressos i convencions que se celebrin a Lleida tindran un descompte d’un 30% en els seus bitllets d’AVE. Fitur se celebra a la Fira de Madrid fins al 3 de febrer.
Al llarg del matí, el paer en cap ha saludat autoritats com l'alcalde de Màlaga, Francisco de la Torre Prados, l'antic sercretari d'Estat per a l'Esport i portaveu del grup socialista a l'Ajuntament de Madrid, Jaime Lissavetzky, i el president de RENFE, Julio Gómez Pomar. A primera hora de la tarda, ha assistit a la visita institucional del conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, Felip Puig a l’estand de Catalunya.