Promoció de Lleida com a seu de congressos i fires
Estada de familiarització per a representants d’un club d’executius d’associacions
Una delegació del Club Korazza ha visitat Lleida en el marc d’un viatge de familiarització organitzat per Turisme de Lleida i per Catalunya Convention Bureau (CCB). El grup, integrat per 15 persones, ha recorregut la Seu Vella i la Llotja i s’ha reunit amb els responsables d’aquest equipament per tal de conéixer les seves característiques i comprovar les possibilitats d’organitzar-hi esdeveniments. Korazza és una entitat que aplega executius d’alt nivell d’associacions de parla hispana.
El regidor i president de Turisme de Lleida, Fèlix Larrosa, ha mostrat la seva satisfacció perquè Korazza hagi triat la ciutat per realitzar aquesta estada "que refoça la capitalitat de Lleida per a la celebració d'esdeveniments professionals".
D'aquesta manera, Turisme de Lleida ha donat a conéixer el potencial de la ciutat per acollir congressos, assemblees i fires, entre altres. L’ens municipal aposta per estades d’aquest tipus, anomenades “fam trips” (viatges de familiarització), amb l'objectiu de presentar els possibles escenaris per a convencions i, també, l’oferta hotelera, gastronòmica i cultural de la ciutat.
Els membres de Korazza que avui han visitat Lleida pertanyen a les entitats següents:
- Confederació Nacional d’Instal·ladors
- Associació de Franquiciats de McDonalds
- Associació de Gerents de Crèdit
- Federació Espanyola de Síndrome de Down
- Nacional d’Empreses de Treballs Verticals i en Altura (ANETVA)
- Associació Espanyola de Professionals de Compra, Contractació i Aprovisionaments (AERCE)
- Madrid Woman’s Week
- ASPACK-FESPA-ASPEC
- Federació d’Associacions de Gestors de l’Esport a Espanya
- Associació Espanyola d’Editors de Publicacions Periòdiques
- Associació d’Empreses de la Tecnologia del Sòl i del Subsòl
- Club d’Executius d’Associacions Korazza
- Associació Espanyola de Recuperadors de Paper i Cartró (REPACAR)
- dos representants del Catalunya Convention Bureau.