Animac posa en marxa el primer taller programat per a l’edició 2013
A través d’aquest taller el joves i estudiants de la ciutat han pogut conèixer i aprofundir en la tècnica d’animació Stop Motion
Avui ha tingut lloc la primera sessió del taller Cinema d’animació Stop Motion a càrrec de l’il·lustrador, realitzador i dissenyador d’escenografies Joan Pena, que continua demà, dissabte a la Palma. Centre de Recursos Juvenils de Lleida.
Amb l’objectiu de mostrar les eines per dur a terme animació a través de Stop Motion, els joves i estudiants assistents han fet servir els recursos que ofereixen les noves tecnologies de la comunicació, com poden ser el Whatsapp, Line o Skype, per tal d’aprofundir en aquesta tècnica.
Amb aquest taller, Animac posa en marxa la seva programació per a l’edició 2013. La Mostra, amb projeccions, conferències, tallers, concerts i molt més tindrà lloc el 28 de febrer, 1, 2 i 3 de març a La Llotja de Lleida.