El Cafè del Teatre acull el recital “Dones i versos amb accent lleidatà”

Aquesta audició pretén mostrar el poder de les paraules a l’hora d’actuar com a eina de transformació social igualitària

En el marc dels actes en commemoració del Dia Internacional de les Dones, una cinquantena de persones van assistir ahir al vespre al recital Dones i versos amb accent lleidatà, que va tenir lloc al Cafè del Teatre.

L’acte va estar organitzat pel Servei d’Intervenció Especialitzada de la Generalitat de Catalunya, juntament amb la col·laboració del Centre d’Informació i Atenció a les Dones de l’Ajuntament de Lleida, i va comptar amb la presència de la regidora de Drets Civils, Cooperació i Igualtat, M. Rosa Ball, i la directora del Servei d'Intervenció Especialitzada de Lleida (SIE), Cristina Vidal. Durant el recital, es va posar de manifest el poder de les paraules, mitjançant la poesia, com a eina de transformació social i de sensibilització envers una societat més igualitària.

Al llarg de l’audició, diversos grups de dones del municipi i poetes locals van unir les seves veus per tal de recitar poemes d’autoria pròpia, així com d’altres autors i autores conegudes. Aquestes composicions van tractar temes com la desigualtat de gènere, la violència masclista, la bretxa salarial o l’apoderament femení.