Segueixen a bon ritme les obres del nou Centre de Piragüistes de Lleida Saúl Craviotto
El paer en cap, Àngel Ros, acompanyat de l’esportista lleidatà, ha visitat aquest dimecres l’equipament
Les obres del nou Centre de Piragüistes de Lleida Saúl Craviotto segueixen a bon ritme. Aquest dimecres l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat de l’esportista lleidatà, doble medallista olímpic, ha visitat l’equipament, que estarà finalitzat abans de l’estiu i que està situat al costat de l’embarcador de Pardinyes. A la visita també han assistit el tinent d’alcalde, Rafael Peris, i el regidor d’Esports, Txema Alonso.
El paer en cap, Àngel Ros, ha explicat que l’espai acollirà la seu de la Federació Catalana i dels clubs de la ciutat. Ros ha destacat que a la ciutat hi ha una tradició al piragüisme i espera que amb el nou centre es mantingui l’afició i també que surtin nous esportistes que es puguin emmirallar en un referent com el Saúl (arxiu de so). Per la seva banda, Craviotto ha celebrat que les obres ja estiguin tan avançades i s’ha mostrat la seva satisfacció, ja que creu que Lleida es mereixia un centre així per practicar el piragüisme en bones condicions. (arxiu de so)
La construcció de les noves instal·lacions, situades a l’avinguda Pearson, al parc de les instal·lacions esportives Riu Segre, es concentra en 3 actuacions:
- Instal·lació principal que acollirà els edificis de vestidors amb capacitat per a 30 persones, gimnàs (70 m2), hotel de clubs, oficines Federació Catalana de Piragüisme, sala de reunions i espais comuns per als clubs (40 m2), magatzem, lavabos i Hangar 1
- Hangar 2: petit hangar que s’ubicarà al talús davant de l’actual hangar metàl·lic, és a dir, al final de la rampa. Estarà destinat a guardar piragües, sobretot per al material dels més petits, per tal que els quedi més a prop de l’embarcador.
- Rampa d’accés i de comunicació en itinerari adaptat fins a la plataforma de la zona esportiva de la llera del riu.
Encara s’ha d’afegir una quarta actuació que treballarà la millora de l’actual embarcador i la zona d’accés ja s’ha executat. El nou equipament està finançat per la Paeria, que aportarà 390.000 euros, i la Generalitat, que n’aportarà 300.000 euros més.