La lleidatana Maria Rosa Armengol, de la Fecom, rep el premi a la Millor Gestió Col·lectiva

El tinent d’alcalde Rafael Peris assisteix al lliurament de la 13a edició dels Premis a la Iniciativa Comercial i als Establiments Comercials Centenaris, acte presidit pel President Mas

El tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Rafael Peris, ha assistit aquest vespre al lliurament dels Premis a la Iniciativa Comercial i als Establiments Comercials Centenaris, al Palau de la Generalitat. En la tretzena edició dels Premis, la lleidatana Maria Rosa Armengol, secretària general de la Federació Provincial d'Empresaris de Comerç de Lleida, la FECOM, ha rebut el guardó a la Millor Gestió Col·lectiva. Rafael Peris ha felicitat Maria Rosa Armengol per aquest reconeixement i pel treball que fa l’entitat per millorar el sector comercial lleidatà.

El President de la Generalitat, Artur Mas, ha presidit l’acte, que distingeix les iniciatives més innovadores del comerç urbà de proximitat, així com la trajectòria dels establiments comercials amb més de cent anys d’antiguitat.