La Paeria fa una jornada de portes obertes per celebrar el Dia del Municipi

L’alcalde de Lleida ha rebut la primera visita que s’ha fet al matí i ha convidat la ciutadania a conèixer de prop l’Ajuntament

La Paeria obre avui les seves portes a tota la ciutadania en una jornada especial per commemorar el Dia del Municipi. Durant tot el dia s’han programat diverses visites guiades per conèixer de prop el monument i per commemorar l’aniversari de la constitució del primer govern municipal de la democràcia.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha rebut el primer grup que ha visitat la Paeria i els ha donat la benvinguda a l’edifici, recordant algunes de les seves peculiaritats, com el Museu que acull, amb restes arqueològiques importants, o que es tracta de l’obra més representativa de l’arquitectura civil romànica a Lleida.
Les visites es fan avui, a cada hora en punt, de les 10 h a les 13 h i a cada dos quarts, de les 16.30 a les 19.30 h.