L’alcalde destaca la gran varietat de novetats literàries d’autors lleidatans publicades recentment a les Terres de Ponent

El paer en cap ha participat aquesta tarda a l’espai de lectura “El meu llibre preferit” que ha organitzat el Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha participat aquesta tarda a l’espai de lectura “El meu llibre preferit” que el Consorci per a la Normalització Lingüística de Lleida ha organitzat a la plaça de les Comèdies amb motiu de la Diada de Sant Jordi, amb la lectura d’un fragment del llibre “La meitat de zero” de Vidal Vidal. Durant el transcurs de l’acte el paer en cap ha remarcat que no hi ha crisi en la creació cultural i literària, i ha destacat els 18 llibres publicats recentment a les Terres de Ponent.

“El meu llibre preferit” és una de les múltiples propostes culturals que s’han dut a terme durant el dia d’avui a Lleida. Es tracta d’un espai de lectura en què l’alumnat del Consorci de Normalització Lingüística de Lleida, així com voluntariat, autors locals i autoritats han llegit alguns dels seus fragments literaris preferits en català.