La música de l’arpa de Berta Puigdemasa s’uneix al paisatge de l’Arborètum

L’alcalde accidental, Rafael Peris, assisteix al concert que la lleidatana ha ofert al parc botànic dins el programa Nits d'Estiu i que ha estat un èxit de públic

L’arpa de la lleidatana Berta Puigdemasa s’ha unit amb el paisatge de l’Arborètum en el concert que ha ofert aquest vespre i que ha estat un èxit de públic. L’alcalde accidental, Rafael Peris, acompanyat de la tinenta d'alcalde Montse Parra, ha assistit a l’actuació musical “L’Arpa d’Aigua”, que s’ha fet al parc botànic, al bioma arbori del bosc de ribera. L’arpista lleidatana ha actuat envoltada dels arbres i plantes omplint els racons del parc amb el so del seu instrument, fusionant la música amb la naturalesa. A més, ha interaccionat amb els assistents, que han acompanyat l'arpista amb instruments, com pals de pluja, o amb sons de gotes d'aigua i d'ocells.

Aquest concert és el segon que s’ha pogut gaudir a l’Arborètum en el marc de les Nits d’Estiu, el programa cultural per als mesos d’estiu que inclou unes 130 activitats en 30 escenaris i espais de la ciutat. Música, espectacles, cinema, ciència, natura, patrimoni, cultura popular, museus i animació infantil són els ingredients que integren aquest programa que coordina l’Ajuntament de Lleida.
Aquest cap de setmana és un dels més actius del programa. El divendres va arrencar espectacles infantils a Balàfia, al Parc de les Vies i a la plaça Ricard Viñes, i amb teatre a la plaça de la Llotja. Avui han continuat les actuacions per als més petits amb la Festa salada, a la plaça Maria Mercè Marçal de Cappont; La Banda Retocada, a la plaça de Sant Jordi de la Bordeta, i El conte del musical del Banyetes, a l’amfiteatre dels Camps Elisis. També hi haurà l’espectacle “Boeing, Boeing” a la plaça de la Llotja, i Nits de cinema a la fresca a l’Horta, al local social de la partida de Rufea. Demà diumenge hi haurà jornada de portes obertes a les muralles medievals de la ciutat del carrer Anselm Clavé, incloses en la ruta la Lleida Secreta.