Avancen els treballs a Rovira Roure per reobrir el carrer a partir de dimecres
Durant el dia d’avui s’acabarà la reparació de les fuites del col·lector, un cop s’ha passat la càmera i s’han detectat més pèrdues, i també han començat ja les tasquesper ferel rebliment de l’esvoranc
Els treballs per reparar l’esvoranc a la calçada de l’avinguda Rovira Roure continuen durant el dia d’avui amb la reparació de les fuites del col·lector d’aigües residuals i s’estima que es pugui restablir la normalitat en aquest punt de la calçada i, per tant, es pugui reobrir al trànsit a partir d’aquest dimecres. Així, un cop s’ha passat la càmera per totes les canonades s’han detectat algunes fuites més, fet que ha obligat a endarrerir les tasques, tenint en compte, a més, que el procés de reparació és complex ja que el col·lector es troba a uns quatre metres de profunditat.
La primera tinent d’alcalde, Marta Camps, ha explicat que durant el dia d’avui s’acabarà la reparació de totes les fuites del col·lector i paral·lelament s’han començat les tasques per fer el rebliment amb formigó ciclopi (líquid) i còdols grans per compactar i assegurar el terreny, que es prolongaran durant tot aquest dimarts. Posteriorment, es col·locarà tot-ú artificial i graves per deixar-ho preparar per començar a aglomerar. Es preveu començar amb els treballs de pavimentació aquest dimecres per poder obrir la via amb total normalitat. (tall de veu)
L’única afectació que provoquen els treballs en aquesta zona són de tipus circulatori. La via està tallada just a la cruïlla amb el passeig de Ronda en direcció a Osca i la Guàrdia Urbana de Lleida segueix amb les tasques de regulació i d’ordenació del trànsit. Les alternatives, que s’han senyalitzat corresponentment, són anar pel passeig de l’Onze de Setembre o l’avinguda del Dr. Fleming, per als cotxes que circulen pel Passeig de Ronda en direcció a la plaça Europa i que volen girar a l’esquerra; i el carrer d’Humbert Torres i també el passeig de l’Onze de Setembre, per als conductors que van pel Passeig de Ronda en sentit contrari i volen girar a la dreta en el punt afectat.
S’ha de recordar que aquest incident es va produir dissabte passat provocat per una fuita d’aigua al col·lector que passa per la zona, feia mig metre de diàmetre i que s’ha hagut d’excavar i ampliar-lo per detectar l’origen i reparar-ho.