Bon inici del Força Lleida a la Lliga Catalana
Els lleidatans han superat al Prat per 93 a 82 en el partit d’anada al Barris Nord. Diumenge juguen la tornada per classificar-se per a la final i defensar el títol que van aconseguir l’any passat
El Força Lleida ha tingut un bon inici a la XIV Lliga Catalana LEB en guanyar el CB Prat per 93 a 82 en el partit d’anada que s’ha jugat aquest divendres al pavelló municipal Barris Nord. Els lleidatans han manat al marcador durant tot el partit, encara que el conjunt barceloní s’hi ha atansat amb perill en algunes ocasiones. D’aquesta manera, el Força Lleida viatjarà diumenge al Prat de Llobregat amb 11 punts de renda per disputar la semifinal de tornada i buscar la classificació per a la final i defensar el títol que va aconseguir l’any passat. El partit és a les 18.15 h al pavelló Joan Busquets. S’ha de recordar que també ha aconseguit proclamar-se campió en tres ocasions més a la LEB com a Lleida Basquetbol.
El paer en cap, Àngel Ros, ha felicitat l’equip per l’estrena amb victòria que ha tingut a la Lliga Catalana i a casa, sent aquest el primer partit que els seguidors lleidatans han pogut veure de la temporada –ja que els amistosos els han jugat a domicili-.
El regidor Fèlix Larrosa ha assistit al partit disputat avui al Barris Nord, pavelló que també serà l’escenari de la final, que es jugarà dijous, dia 26, i que serà televisat per TVC (a les 21 h). L’altre finalista sortirà del River Andorra i el FC Barcelona B.