El Casal de la Dona visita el Centre d’Art La Panera

Una cinquantena de dones assisteixen aquesta tarda a la visita guiada al Centre d’Art La Panera, organitzada pel Casal de la Dona, en el marc del taller La ciutat amb la mirada de les dones, del programa Activa’t al Casal. La regidora de Drets Civils, Cooperació i Igualtat, M. Rosa Ball, acompanyarà les participants en aquesta activitat durant la seva visita en aquest equipament cultural. Ball considera de gran importància d’aquesta activitat mensual, que té com a objectiu donar a conèixer els espais i equipaments de la ciutat en què les dones han estat i són protagonistes, en qualsevol àmbit o vessant.

La visita al Centre d’Art La Panera consistirà, en primer lloc, en un recorregut pel centre amb l’objectiu presentar l’espai com un recurs comunitari i com a plataforma per a la producció i difusió de les pràctiques artístiques. A continuació, l’equip educatiu de La Panera ha plantejat una activitat pedagògica per mostrar a les assistents el treball de les dones creadores de l’Estat Espanyol i també com l’art contemporani reflecteix la identitat femenina. Des del Centre d’Art La Panera es fa una important tasca pedagògica per a la promoció de les arts visuals i la utilització de les imatges com un llenguatge que cal analitzar, repensar i reflexionar.

Les dones interessades a rebre més informació o participar en qualsevol de les activitats poden adreçar-se al Casal de la Dona, plaça Fanalets de St. Jaume, s/n, o telefonar al 973 700 461.