El Lleida Esportiu guanya amb autoritat a Olot (0-2)

Els gols d’Osado i Mata, a la primera part, donen la tercera victòria dels lleidatans fora de casa

El Lleida Esportiu ha guanyat amb autoritat aquest diumenge al camp de l’Olot per 0 a 2. Aquest resultat acosta els lleidatans una mica més a les posicions capdavanteres, ja que ara és cinquè, amb 29 punts i partit menys disputat, els mateixos punts que té el 4t classificat, l’Elx. L’equip que entrena Toni Seligrat ha plantejat un partit seriós que ha encarrilat amb el gol matiner d’Osado. El segon gol no tardat en arribar. Al minut 23’ Jaime Mata ha batut la porteria rival, fet que ha permès que, sense baixar la guàrdia, el conjunt lleidatà pogués jugar amb més comoditat i traslladés la pressió als locals. Amb el marcador a favor, en la segona part, ha sabut mantenir i controlar el joc, sense posar en perill la victòria.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha felicitat el Lleida Esportiu per aquesta nova victòria, la tercera fora de casa, la vuitena de la temporada a la lliga de 2a Divisió B (Grup III). Aquest és el desè partit consecutiu sense perdre dels lleidatans al campionat de lliga –ja que el darrer compromís a la Copa del Rei, amb el Betis va perdre per 1-2-.
El Lleida Esportiu tancarà l’any i també la primera volta el cap de setmana que ve amb la visita del Badalona al Camp municipal d’Esports, recordant que té un partit pendent contra l’Alcoyano, ajornat per la Copa del Rei. Precisament, també dimecres jugarà, al camp del Betis, la tornada a la Copa.