Homenatge als morts durant els 25 anys de les missions de pau i humanitàries de les Forces Armades
L’alcalde de Lleida ha remarcat els 137.000 militars desplegats des que el 1989 les Forces Armades van iniciar la seva participació en aquestes missions, recordant especialment els 175 que hi han perdut la vida buscant la pau i fent treball humanitari
El Parc Científic, que durant molts anys va ser aquarterament militar, ha acollit l’homenatge als morts durant els 25 anys de les missions de pau i humanitàries de les Forces Armades. En aquest acte de reconeixement, l’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha remarcat els 137.000 militars desplegats des que el 1989 les Forces Armades van iniciar la seva participació en aquestes missions, recordant especialment els 175 –entre militars, guàrdies civils, intèrprets civils i policies nacionals- que hi han perdut la vida buscant la pau i fent treball humanitari.
L’alcalde de Lleida ha presidit l’acte amb el subdelegat de Defensa, Pablo Martínez, i el delegat de la Generalitat, Ramon Farré, que ha reunit representants de diverses associacions vinculades a les Forces Armades i que ha comptat amb diversos representants institucionals.