El Banyetes i el Plusi amenitzen la tarda als infants de Noguerola i d’Av. del Segre

En el marc de la festa major d’aquesta zona de la ciutat

El Banyetes i el Plusi han omplert de somriures la plaça Sanahuja. El cargol més estimat entre els infants de la ciutat ha amenitzat la tarda als infants de Noguera i d’Avinguda del Segre amb el seu amic Plusi en el marc de la festa major d’aquesta zona de la ciutat. El festival infantil s’ha completat amb un espectacle de màgia i després li ha seguit la tradicional cantada d’havaneres, amb el grup lleidatà Mai és tard.
El programa de festes inclou demà la missa a la parròquia de Nostra Senyora del Carme, amb l’ofrena floral i la coral de la parròquia. A la tarda hi haurà ballada de sardanes, amb la Cobla Municipal de Lleida, a la plaça de l’Auditori.

Les associacions de veïns i comerciants dels barris Noguerola i Av. del Segre van donar dijous el tret de sortida a la seva festa major amb l’exposició de fotografies originals de membres del Cercle de Belles Arts. Ahir es va fer el pregó de festes, a càrrec del director de Ràdio Lleida-Cadena Ser, Josep Lluís Cadena, al qual va seguir l’homenatge a la pedagoga i concertista internacional de piano, Teresina Jordà Cervera, i la representació teatral de la comèdia musical Ay Carmela!, a càrrec de Magraé-Teatre.