Els alumnes de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol de Lleida exposen els seus projectes finals
La mostra, que es pot visitar fins al 19 de juny al vestíbul del centre, acull els treballs de l'alumnat de cicles formatius de grau superior de Fotografia Artística, Gràfica Publicitària, Il·lustració i Projectes i Direcció d’Obres de Decoració (PIDO) de l’escola
El regidor d'Educació, Jesús Castillo, ha assistit aquest dimecres a la presentació dels projectes finals dels alumnes de Cicles Formatius de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol. Fins al 19 de juny es pot visitar aquesta mostra al vestíbul del centre on s'exposen els seus treballs i on es pot comprovar la creativitat i la precisió en la tècnica desenvolupada i adquirida pels estudiants i també la seva evolució en l'aprenentatge adquirida durant aquests anys d'estudi.
Els projectes finals que s'exposen corresponen a l’alumnat de cicles formatius de grau superior de Fotografia Artística, Gràfica Publicitària, Il·lustració i Projectes i Direcció d’Obres de Decoració (PIDO) de l’escola.
Durant aquesta setmana, els alumnes fan la presentació dels seus projectes agrupats en les 4 àrees formatives i, posteriorment, aquests treballs estaran exposats a la seu de l’escola, al c/ La Palma, 12.
L’Escola Municipal d’Art Leandre Cristòfol té com a objectiu la formació de professionals en l’àmbit artístic, de la imatge i el disseny amb els coneixements i capacitats tècniques que requereix el món laboral. Durant aquest curs 2013-14, han gaudit d’aquests serveis educatius un total de 404 alumnes, 150 d’ensenyaments reglats i 254 de monogràfics específics.
L’oferta formativa de l’Escola inclou en cicles formatius de Grau Superior inclou Gràfica Publicitària, Fotografia, Il·lustració, Arquitectura efímera i Projectes i Direcció d’Obres de Decoració. Es poden cursar diversos cursos monogràfics i tallers dirigits a la formació especialitzada en àmbits específics. Aquest curs escolar s’han iniciat els cicles amb la implementació currículum LOE de la família de Gràfica, a 1r. curs, i el darrer curs de LOGSE, a 2n, de la família de la Gràfica. L’escola realitza una tasca dinamitzadora pel que fa a activitats creatives i culturals per mitjà de conferències, seminaris, exposicions, publicacions, etcètera. L’escola participa també en accions que tenen una repercussió urbanística en la ciutat com ara pintures murals, escultures i actuacions efímeres.
Una de les novetats d’aquest curs 2013-14 ha estat la possibilitat de fer itineraris que permeten fer 2 cicles en 2 anys i l’augment d’hores de pràctiques en empreses, que s’ha doblat.