El Gremi de Forners inicia una campanya de dinamització de la marca Coca de Recapte de les Terres de Lleida

S'emmarca dins de la que està duent a terme Turisme de Lleida "#NoEsCapSecret que a #Lleida..."

El tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Rafael Peris,  iel president del Gremi de Forners de les Terres de Lleida, Manel Llaràs, han presentat la campanya de dinamització de la marca Coca de Recapte de les Terres de Lleida que impulsa el Gremi de Forners i que s'emmarca dins de la que està duent a terme Turisme de Lleida "#NoEsCapSecret que a #Lleida..."
 
La iniciativa Coques de Recapte per als Sopars d'Estiu s'inicia aquest dissabte i durarà fins al 15 de setembre. Durant aquest temps tots aquells clients que comprin una coca de recapte als forns del Gremi de Forners entraran en un sorteig, que es farà l'1 d'octubre, en el qual poden guanyar un lot de 25 coques de recapte en un any.
 
"#noéscapsecret que a Lleida tenim les millors coques de recapte del món"
 
Cal recordar que fa uns mesos es va presentar a Turisme de Lleida la marca Coca de Recapte per reforça r  la campanya enogastronòmica que s'està duent a terme sota el nom "#NoEsCapSecret que a #Lleida…" des de finals del 2013.

En aquest sentit, Turisme de Lleida, en col·laboració amb el Gremi de Forners de les Terres de Lleida,  ha promogut un nou model de packaging amb el disseny de 8.400 caixes amb la marca Coca de Recapte de les Terres de Lleida i amb el missatge #NoEsCapSecret que a #Lleida tenim les millors coques de recapte del món. Amb aquesta acció de màrqueting, aquest producte típic lleidatà es pretén consolidar i posicionar-se com element autèntic del territori.