Lleida acull la mostra “300 anys després”, una exposició itinerant sobre el Tricentenari que recorre els tres darrers segles de la història de Catalunya

Es podrà visitar del 18 de juliol a l’1 d’agost al Pati de les Comèdies

Lleida acull, del 18 de juliol a l’1 d’agost, l’exposició itinerant sobre el Tricentenari “300 anys després”. La mostra fa un recorregut pels darrers tres segles de la història de Catalunya, el període que va del 1714 al 2014, a través de diversos plafons on s’explica detalladament com es va desenvolupar la Guerra de Successió arreu del territori.

L’exposició dedica, a més, un espai a comparar com era el país a principis del segle XVIII i com és avui en àmbits tant diversos com el polític, l’econòmic, el social, el científic i el cultural. La mostra, que recorre més d’una cinquantena de municipis catalans durant tot l’any, està pensada per a un ampli ventall de públics.