Els germans Màrquez lideren el mundial de motociclisme

Marc, que ha acabat 13è a Motorland, encapçala la classificació a Moto GP i Àlex és el nou líder a Moto3 després de ser segon a la cursa

Els germans Màrquez són els líders del mundial de motociclisme a les seves corresponents categories. El paer en cap, Àngel Ros, ha felicitat el Marc i l’Àlex per la gran actuació que estan fent els dos pilots de les Terres de Lleida i els seus equips, i els ha desitjat sort de cara a les pròximes curses, quan falten quatre circuits per acabar el campionat.

Marc Màrquez, que ha sortit des de la “pole”, ha acabat 13è a la cursa de Moto GP de l’Aragó al circuit Motorland, després de caure per la pluja. No obstant això, segueix encapçalant la classificació de Moto GP, amb 292 punts, seguit de Dani Pedrosa (217) i Valentino Rossi (214). En la cursa d’avui, Jorge Lorenzo, Aleix Espargaró i el britànic Cal Crutchlow han pujat al podi.

Per la seva banda, Àlex Màrquez ha mostrat un cop més el seu poder sobre la pista i ha arribat segon a la meta, després de Romano Fenati. Aquesta segona posició li dóna els punts suficients per prendre el relleu al capdavant de la classificació general a l’australià Jack Miller. Màrquez té 206 punts, 11 més que Miller i 18 més que Alex Rins, tercer classificat.