Divulgadors científics s’interessen per l’exposició commemorativa de l’Any Oró

Els assistents a la X Trobada de Divulgadors de Ciència, celebrada aquest cap de setmana Lleida, han visitat la mostra instal·lada a l’espai museístic de l’Auditori Municipal Enric Granados

Més d’un centenar de divulgadors científics van visitar aquest dissabte l’exposició commemorativa de l’Any Oró que està instal·lada a l’espai museístic de l’Auditori Municipal Enric Granados. Els assistents a la X Trobada de Divulgadors de Ciència, celebrada aquest cap de setmana Lleida, van saber de l’obertura d’aquesta mostra i van demanar poder-la visitar de manera guiada.
L’exposició recorre la trajectòria científica i personal del científic lleidatà i presenta un recull de 100 objectes personals, cedits per la família. La mostra tindrà continuïtat permanent al Museu de la Ciència i el Clima de Lleida. La NASA ha aportat vídeos i continguts per als nens específicament des de Houston. L’Ajuntament ha organitzat l’exposició amb motiu de l’Any Oró, amb la col·laboració de la família del científic lleidatà i la Fundació Joan Oró, la NASA, HP, Gigabyte Technology i Baylor University, entre d’altres firmes i entitats destacades. L’Any Oró continuarà amb activitats paral·leles a l’exposició, també amb la col·laboració de la Fundació La Caixa o el COU d’Ager.