Primer torneig d’escacs Lleida Solidària a benefici de la Marató de TV3
El certamen, que tindrà lloc aquest diumenge a partir de les 10 hores a l’IES Ronda, té l’objectiu d’atansar aquest esport a tota la ciutadania
ADEJO Lleida, Club Escacs Balàfia i el Club Escacs Pardinyes s’han unit per posar un marxa un torneig solidari d’escacs que viurà la seva primera edició aquest diumenge i que servirà per recaptar fons per la Marató de TV3. Sota el nom de 1er Torneig d’Escacs Lleida Solidària, la competició se celebrarà de 10.00 a 13.00 hores a les instal·lacions del IES Ronda i es farà en format de partides ràpides a nou rondes pel sistema de joc suïs. El regidor d’esports de l’Ajuntament de Lleida, Txema Alonso, i els representants dels diversos clubs i de les associacions de veïns han presentat aquest matí els detalls d’aquesta iniciativa, que pretén atansar els escacs a tota la ciutadania.
Durant la seva intervenció, el responsable d’esports ha destacat “la importància d’un certamen que sorgeix de la unió de tres clubs de la ciutat que elaboren un projecte solidari”. Per la seva banda, el Gran Mestre Internacional Josep Oms ha convidat a tota la ciutat a “participar d’aquest torneig, ja que es fa per una bona causa i a més a més és obert a gent de tots els nivells i totes les edats”. De fet, també s’obriran taulells per aquelles persones que vulguin col·laborar o només jugar alguna partida fora de competició. Al final, entre els participants se sortejaran diferents obsequis, entre ells una gorra signada pel pilot Marc Márquez.
La inscripció és de 3 euros –va destinada íntegrament a La Marató– i és pot fer a través dels correus electrònics info@josepoms.com i escacsbalafia@gmail.com