L’alcalde Ros felicita el lleidatà Xavier Estrada pel seu debut internacional

El col·legiat arbitrarà aquesta tarda el partit entre la República Txeca i el Letònia corresponent als classificatoris per a l’Eurocopa 2016

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha felicitat el lleidatà Xavier Estrada pel seu debut internacional. El col·legiat ha estat l’àrbitre assignat per dirigir el partit d’aquesta tarda entre la República Txeca i Letònia, corresponent als classificatoris per a l’Eurocopa 2016. El partit es jugarà a les 18 h, a l’estadi Eden de Praga.
L’alcalde ha desitjat sort a Estrada en la seva estrena i li ha reiterat l’enhorabona per haver aconseguit ser inclòs pel Comitè d’Àrbitres de la UEFA en el First Group, fet que reconeix la seva trajectòria com a àrbitre ja que aquest és el segon millor grup dels col·legiats del futbol europeu.