La Paeria millora l’accessibilitat i la seguretat del Camí de Boixadors amb la urbanització del vial, la construcció d’una vorera i la instal·lació de nou enllumenat

Les obres estaran finalitzades aquest mateix mes d’abril

L’Ajuntament de Lleida està duent a terme obres de millora del Camí de Boixadors, entre la urbanització del Club Tennis Lleida i la carretera d’Osca, amb l’objectiu d’incrementar la seguretat dels vianants i del trànsit rodat.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat del tinent d’alcalde i regidor d’Urbanisme, Fèlix Larrosa, el regidor d’Esports, Txema Alonso, i del regidor del barri, Jesús Castillo, ha visitat les obres, que estaran finalitzades aquest mateix mes d’abril i inclouen la urbanització del vial amb una vorera per millorar, d’una banda, l’accessibilitat dels vianants a la partida i, de l’altra, la seguretat dels nens i nenes que caminen per aquest vial degut a la proximitat del club esportiu de tennis. Les obres també inclouen una millora integral de l’enllumenat amb la instal·lació de 30 nous punts de llum amb tecnologia led. El paer en cap ha explicat que les obres permetran il·luminar aproximadament uns 800 metres de vial i que actualment ja s’ha executat el 80% de la instal·lació.

Cal recordar que l’Ajuntament de Lleida ha ampliat recentment el recorregut de la línia 6 de bus, que s’endinsa en els carrers de Vila Montcada per oferir un servei més proper als ciutadans i ciutadanes d’aquesta urbanització, amb parades a Camí de Boixadors, carrer Castell de Gardeny i dues al carrer Arquitecte Morera i Gatell.