Cara i creu aquesta tarda per a l’esport lleidatà

El Lleida Esportiu ha guanyat el Reus per 2 a 1 i manté les opcions per jugar la promoció d’ascens i l’Actel Força Lleida ha perdut a Ourense a la pròrroga i les semifinals del play-off es posen 2 a 0

Cara i creu aquesta tarda per a l’esport lleidatà. Per una banda, el Lleida Esportiu El Lleida Esportiu s’ha emportat la victòria en els últims minuts del partit que ha disputat contra el Reus, un rival directe, al Camp d’Esports. I, per l’altra, l’Actel Força Lleida ha perdut a Ourense i les semifinals del play-off d’ascens es posen 2 a 0 en contra.

El conjunt d’Imanol Idiakez ha vençut per 2 a 1 el Reus en un partit que ha encarat ràpidament amb el gol de Chamorro. La situació, però, s’ha complicat amb l’empat del Reus, que s’ha mantingut en el marcador fins als últims compassos del partit quan Albístegui ha fet el gol que ha donat la victòria als lleidatans. El Camp d’Esports ha esclatat d’alegria i l’afició local ha celebrat els tres punts que mantenen l’equip viu en la lluita per classificar-se per a la promoció d’ascens de categoria.
L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, acompanyat de diversos regidors de la Paeria, ha seguit el partit amb el president del Club, Albert Esteve, i s’ha sumat a la celebració de la victòria.
El conjunt lleidatà ha superat el Reus a la classificació i és tercer amb 61 punts, seguit dels reusencs i de l’Hércules, que en tenen 60. L’alcalde Ros ha animat el Lleida Esportiu perquè s’asseguri una plaça per disputar la promoció d’ascens en l’últim partit de lliga que disputarà la pròxima jornada a Cornellà, equip que es juga el descens.
A la mitja part del partit s’ha presentat l’equip Femení del club, que lluita per aconseguir el títol de campiona de Primera Divisió Femenina i per l’ascens a Preferent.
Igualment, l’alcalde de Lleida ha reconegut l’esforç de l’Actel Força Lleida, que ha caigut a la pròrroga contra l’Ourense, i ha donat el seu suport a l’equip, que està obligat a guanyar els pròxims partits contra l’Ourense si vol arribar a la final del play-off d’ascens. Aquest diumenge ha caigut per 83 a 81, després que el 4t quart acabés amb empat a 74. El tercer partit de l’eliminatòria es jugarà divendres al Barris Nord.
S’ha de recordar que la família de l’esport lleidatà també ha celebrat aquest diumenge la victòria de l’ICG Software Lleida i la proclamació del CTI Balàfia Vòlei Lleida com a campió de la Fase d’Ascens a 1a Nacional.